loading...
گردو دانلود
ایلیا بازدید : 4 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

اگه تموم عمرو ، سجده کنم به خاکت

بازم نمیرسم من ، به نگاه چشم پاکت

بیا تو باور من

همیشه یاور من

بیا شراب مهر و

بریز تو ساغر من

گل نیلوفر من

تو ای تاج سرمن

تو ، تنها واژه ی عشق

کنار بستر من

اگه یه روز نباشی ،بدون تو میمیرم

بدون تو عزیزم ، تو دست غم اسیرم

مادر ، بدون تو

دنیا برام ، جایی نداره

مادر ، بدون تو

زندگی ، معنایی نداره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام آنتی ویروس بیشتر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 372